-
Regulaminy
Regulamin obowiązujący od 14 września 2024 roku.
1. Sklep Internetowy Butik Lourent działa pod adresem butiklourent.pl. Właścicielem sklepu internetowego jest Katarzyna Zdunek prowadząca nierejestrowaną działalność gospodarczą.
Butik Lourent prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem Internetu, w formie umowy zawieranej na odległość pomiędzy osobą zamawiającą (Kupującym), a sklepem (Sprzedającym).
2. Zamówienia składać można w naszym sklepie przez 7 dni w tygodniu 24 godziny na dobę. Zamówienia realizowane są tylko w dni robocze. Cena podawana przy towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez Kupującego zamówienia.
3. Koszt wysyłki:
Przesyłka kurierska – 14,99 zł brutto (Pocztex), 16,99 zł brutto (InPost), 25,99 zł (kurier EXPRES), 19,99zł (płatność za pobraniem).
Przesyłki zagraniczne wyceniane są indywidualnie
4. Zamówienia są przyjmowane poprzez poprawnie wypełniony formularz zamówienia, dostępny podczas procedury zakupu towarów. W przypadku podania nieprawdziwych, niepełnych bądź błędnych danych Sprzedający będzie kontaktował się z Kupującym w celu wyjaśnienia nieścisłości adresowych. Moment złożenia zamówienia jest momentem zawarcia umowy pomiędzy Kupującym a Sprzedającym i jest równoznaczne z akceptacją niniejszego Regulaminu. Klient może anulować bądź wprowadzić zmiany w zamówieniu dopóki nie zostało ono wysłane – informując o tym e-mailem. Każde złożone przez Klienta zamówienie potwierdzamy e-mailem z informacją o jego przyjęciu.
5. W przypadku braku potwierdzenia ze strony sklepu, prosimy o kontakt mailowy: kontakt@butiklourent.pl
6. W przypadku braku zamówionych produktów w magazynie Butik Lourent skontaktuje się z Państwem oraz anuluje zamówienie. Jeśli zamówienie zawiera kilka produktów zostaną wysłane tylko te, które są dostępne w magazynie. Cena do zapłaty zostanie obniżona o wartość niedostępnych produktów.
7. Klient posiada prawo wyboru sposobu dostawy, zgodnie z formularzem zamówienia.
8. Koszty przesyłki są pokrywane przez Nabywcę.
9. Wysyłka dokonywana jest za pomocą firm kurierskich.
10. Realizacja zamówienia dokonywana jest najczęsciej w ciągu 3 dni roboczych od złożenia zamówienia. Maksymalny czas realizacji zamówienia to 30 dni roboczych. Zamówienie z przesyłką kurier EXPRES zostanie wysłane tego samego dnia, jeśli zostanie złożone do godziny 17:00. Zamówienia złożone po godzinie 17 zostaną nadane następnego dnia roboczego.
11. Dane Klientów naszego sklepu są chronione poprzez Politykę Prywatności (Polityka Prywatności dostępna jest w stopce sklepu). Wykorzystywane sa wyłącznie do realizacji zamówienia i kontaktu z Kupującym.
12. Korzystanie ze strony internetowej butiklourent.pl jest równoznaczne z akceptacją tego Regulaminu i Polityki Prywatności. (Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych).
13. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem obowiązują przepisy kodeksu cywilnego oraz ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny z dnia 31 marca 2000 r. Dz.U. nr 22 poz.271).
14. Polityka zwrotów
a. Aby rozpocząć proces zwrotu należy w ciągu 14 dni od daty odebrania paczki przesłać wiadomość na adres kontakt@butiklourent.pl, w wiadomości należy umieścić WYPEŁNIONY formularz odstąpienia od umowy (załącznik nr 1 do Regulaminu).
b. Klient ponosi koszty i ryzyko związane z odesłaniem towaru.
c. Po otrzmymaniu oraz zweryfikowaniu formularza odstąpienia od umowy Sprzedawca w ciągu 7 dni prześle Klientowi adres do zwrotu.
15. Reklamacja produktu
Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym.
Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć Klientowi Produkt bez wad. Szczegółowe informacje dotyczące odpowiedzialności Sprzedawcy z tytułu wady Produktu oraz uprawnień Klienta są określone na stronie Sklepu Internetowego w zakładce „Reklamacja towaru”.
Reklamacja może zostać złożona przez Klienta na: e-mail kontakt@butiklourent.pl
Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji:
informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady;
żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży;
danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.
Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną.
Załącznik nr 1 do Regulaminu : POBIERZ